Folosim cookie-uri și alte tehnologii de urmărire pentru a îmbunătăți experiența ta de navigare pe website-ul nostru, pentru afișa conținut și reclame personalizate, pentru a analiza traficul de pe website-ul nostru și pentru a înțelege de unde vin vizitatorii noștri. Navigând pe website-ul nostru, ești de acord cu utilizarea cookie-urilor, cât și a altor metode de urmărire folosite.

sms button light

119

COMISIA DE EVALUARE A PERSOANELOR ADULTE CU HANDICAP TULCEA

Comisia este alcătuită din 6 persoane :

  • preşedinte, medic specialist în expertiză medicală şi recuperarea capacităţii de muncă, interne, medicină generală sau medicină de familie şi absolvent de cursuri de management în domeniul sociomedical;
  • vicepreședinte- medic.

Membri:

  • un reprezentant desemnat de organizaţiile neguvernamentale care desfăşoară activităţi în beneficiul persoanelor cu handicap;
  • un psiholog;
  • un asistent social;
  • un jurist.

INFORMAȚII UTILE

email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.    telefon: 0757999936  Adresa: Str. Spitalului, nr.28, Loc.Tulcea, Jud.Tulcea

Program funcţionare a comisiei: 7 comisii pe lună, obligatoriu 1 pe saptămână, la convocarea președintelui comisiei.

 Atribuţii principale:

  • Stabileşte încadrarea în grad de handicap şi, după caz, orientarea profesională a adultului cu handicap;
  • Stabileşte măsurile de protecţie a adultului cu handicap, în condiţiile legii;
  • Reevaluează periodic sau la sesizarea Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului încadrarea în grad de handicap, orientarea profesională, precum şi celelalte măsuri de protecţie a adultului cu handicap;
  • Revocă sau înlocuieşte măsura de protecţie stabilită, în condiţiile legii, dacă împrejurările care au determinat stabilirea acesteia s-au modificat;
  • Soluţionează cererile privind eliberarea atestatului de asistent personal profesionist;
  • Informează adultul cu handicap sau reprezentantul legal al acestuia cu privire la măsurile de protecţie stabilite şi obligaţiile ce le revin;
  • Promovează drepturile persoanelor cu handicap în toate activităţile pe care le întreprind.

Documente necesare pentru evaluarea complexă şi eliberarea certificatului de încadrare în grad de handicap sunt:

  • Cerere-tip de evaluare complexă;
  • Copie după documentele de identitate: carte de identitate, certificat de naştere şi de căsătorie după caz;
  • Documente medicale: bilete de ieşire din spital, analize medicale (original şi copii xerox);
  • referat privind situaţia medicală prezentă, întocmit de medicul specialist;
  • scrisoare medicală-tip de la medicul de familie – numai în situaţia primei prezentări;
  • alte acte medicale – examinări clinice, de laborator, bilete de ieşire din spital, dispensarizări, tratamente recuperatorii ş.a. (copie xerox)
  • Copie decizie de pensie şi cupon de pensie.

Documente necesare pentru admiterea într-un centru rezidenţial pentru adulţi :

1.    Cererea solicitantului;

2.    Copie carte de identitate, certificat de naştere şi căsătorie, sentinţă de divorţ, certificat deces, contract locuinţă;

3.    Copie certificat de naştere şi carte de identitate ale susţinătorilor legali;

4.    Ancheta socială întocmită de primăria de domiciliu;

5.    Documente medicale justificative (internări, boli, certificat de încadrare în grad de handicap, etc.);

6.    Documente doveditoare ale veniturilor: certificat fiscal şi cuponul de pensie al solicitantului;

7.    Rezultate analize medicale: radiografie pulmonară, spută, AgHbs, VDRL, HIV.

InfoCons 2 jpg

Click to listen highlighted text! Powered By GSpeech